Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Als je bent ingelogd in het dashboard klik je rechtsboven op je naam. Kies daar voor 'Mijn account'. Klik dan op 'Wachtwoord wijzigen'.

Hoe kan ik veilig een pagina testen of bewerken zonder deze gelijk aan bezoekers te laten zien?

Log in op het dashboard, klik in het menu links op 'Pagina's'. Kies bij de pagina die je wilt bewerken of testen voor 'wijzig'. Kies onder 'Weergeven in navigatie' voor de optie 'verbergen' en sla op. Nu kun je met behulp van het webadres de pagina zelf bekijken om deze te testen enzovoorts, maar de bezoekers worden er niet naar verwezen via de navigatie. Vergeet overigens niet deze optie weer terug te zetten wanneer je klaar bent met testen.

Is er een mogelijkheid om tijdens de aanbouwfase alvast de website te zien of laten zien zonder ingelogd te zijn?

In dit geval kun je voor het tonen van een preview gebruik maken van een test-adres die er als volgt uit ziet:
http://www.jouwbedrijfsnaam.all-instap.nl/home

Wat zijn de geavanceerde mailinstellingen voor All-Instap?

De instellingen zijn als volgt:
Servertype: IMAP
Inkomend: mail.all-instap.nl, poort 143 met SSL
Uitgaand: mail.all-instap.nl, poort 587 met TLS
Indien gevraagd moet SMTP verificatie aan staan
Natuurlijk kun je ook ten alle tijde gebruik maken van onze webmail door te gaan naar: http://webmail.all-instap.nl/
De gebruikersnaam en het wachtwoord vind je in onze opleverbrief, maar je mag natuurlijk altijd contact met ons opnemen. 

Waarom staat er in het dashboard een slotje bij sommige pagina's?

Deze pagina's zijn essentieel voor de juiste werking van de site en kunnen daarom niet verwijderd worden, wel kun je deze pagina's naar wens aanpassen met de optie 'Wijzig', tevens kun je zogeheten panelen toevoegen voor nog meer functionaliteit.

Hoe kan ik nieuwsberichten toevoegen en beheren?

Het beheren van de nieuwsberichten gaat via de optie 'Nieuws' aan de linkerkant van het dashboard menu, daar kun je bestaande items wijzigen en verwijderen en met de knop 'toevoegen' rechts onderin ook nieuwe items aanmaken. De reden dat nieuws apart vermeld staat in het dashboard is dat het dan mogelijk wordt dit item op meerdere plekken op de site te gebruiken zonder dat je het op meerdere plekken in het dashboard hoeft te wijzigen.

Hoe kan ik het telefoonnummer en Facebook adres onderaan de pagina aanpassen?

Het telefoonnummer op jouw site correspondeert met de gegevens welke bij ons bekend zijn, indien dit aangepast moet worden kun je ons dat mailen. De Facebook link kun je evt. aanpassen door links in het dashboardmenu naar 'Instellingen' te gaan en dan rechtsboven te kiezen voor het tabblad 'Social Media'.

Waar kan ik de vragen vinden die middels het contactformulier op mijn site zijn verzonden?

Als een bezoeker gebruik maakt van het antwoordformulier op jouw site wordt dat bericht doorgestuurd naar jouw eigen e-mailadres, dit adres kun je desgewenst aanpassen via 'Website' op het dashboardmenu aan de linkerkant.

Kan ik ook HTML features toevoegen aan mijn site?

Ja dat kan, bij iedere pagina kun je zogeheten panelen invoegen, in dit geval kan je dan een HTML paneel toevoegen en daar je HTML code inzetten.

Hoe kan ik mijn domeinnaam verhuizen van mijn oude hostingpartij naar All-Instap?

De domeinnaam en bijbehorende email adressen kan je gewoon over laten zetten naar ons, wij hebben dan een code nodig die je bij je huidige hostingpartij kunt opvragen, dat noemt men een token, EPP code of autorisatiecode. Zodra we die hebben kunnen wij het verder voor je in orde maken. De oude mails kunnen wij niet zelf overzetten, dus van de oude mails kan je het beste een (lokale) back-up maken om daar na de migratie ook nog over te kunnen beschikken. Wel kunnen wij met behulp van de login gegevens van die mailboxen jouw mailadressen overzetten naar onze servers.